و عشق مرا با تو آشنا کرد

عشق مرا پروراند و رشد داد همچون مادری دلسوز و باورم این است که دوری و فراق نردبانی برای روح است و صد البته امید به دیدار سختی این مسیر طولانی و این هجر را آسان می کند و تو میدانی که رسیدن یعنی از خود گذشتن و ...و این آغاز راه است بسم الله....

و عشق مرا با تو آشنا کرد

عشق مرا پروراند و رشد داد همچون مادری دلسوز و باورم این است که دوری و فراق نردبانی برای روح است و صد البته امید به دیدار سختی این مسیر طولانی و این هجر را آسان می کند و تو میدانی که رسیدن یعنی از خود گذشتن و ...و این آغاز راه است بسم الله....

درباره بلاگ

مدت ها بود دلم میخواست در جایی از این دنیا آنچه در دل دارم با خودم مرور کنم و ببینم کجا راه هستم و اصلا در راه هستم یانه این شد که تصمیم به نوشتن کردم البته از وقتی خودم را شناخته ام میدانم که هیچ چیزی مثل نوشتن و خواندن مرا آرام نمی کند ...

بایگانی

شب را میشود وقتی برای خلوت با خدا گذاشت

وقتی برای حرفهایی که تو را سنگین کرده

در حضور خدا بارها را زمین بگذار و در هوای با او بودن پرواز کن

هوایی که میشود عمیق نفس کشید بی هیچ هراسی


میشود در حضور خدا خودمانی بود و تمام درد ها را شمرد

خدا البته که فقط برای گفتن از درد نیست 

اما خدا تنها کسی است که میشود به او اعتماد کرد که دردهایت را با او در میان بگذارید

و خدا تنها کسی است که همیشه برای هر دردی راه حل دارد

چقدر خوب است که دلت خدا را داشته باشد

خدا برای همه روزهاست به ویژه خدا برای روزهای مبادا

روزهایی که همه دورو برت خالی شده

خدا برای تمام لحظه هاست به ویژه لحظه هایی که از همه بریدی

و خدا چون خداست برایش بندگی کن

خدا را فقط بندگی کن چون او فقط لایق است و بس 

خدا تو را کفایت میکند و او برای تو کافی است

خودت را رها کن و در هوای اونفس بکش

فقط خدا تو را میفهمد

فقط خدا برایت حرفهایی دارد که تکراری نیست و برای هر حرفت جوابی و برای تمام خواسته هایت همین طور

دلت را به خودش بسپار

نگاهت را پر از امید میکند و دلگرمی تو است برای تمام روزها و لحظه هایت

او تنها پناه است و تنها گریزگاه

هرجا ترسیدی به او پناه ببر و در همه حال به سوی او بگریز

من که میگویم او من و تو ...همه را به خودش میخواند و تمام دنیا پر از نشانه است که او را ببینی فقط چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی