و عشق مرا با تو آشنا کرد

عشق مرا پروراند و رشد داد همچون مادری دلسوز و باورم این است که دوری و فراق نردبانی برای روح است و صد البته امید به دیدار سختی این مسیر طولانی و این هجر را آسان می کند و تو میدانی که رسیدن یعنی از خود گذشتن و ...و این آغاز راه است بسم الله....

و عشق مرا با تو آشنا کرد

عشق مرا پروراند و رشد داد همچون مادری دلسوز و باورم این است که دوری و فراق نردبانی برای روح است و صد البته امید به دیدار سختی این مسیر طولانی و این هجر را آسان می کند و تو میدانی که رسیدن یعنی از خود گذشتن و ...و این آغاز راه است بسم الله....

درباره بلاگ

مدت ها بود دلم میخواست در جایی از این دنیا آنچه در دل دارم با خودم مرور کنم و ببینم کجا راه هستم و اصلا در راه هستم یانه این شد که تصمیم به نوشتن کردم البته از وقتی خودم را شناخته ام میدانم که هیچ چیزی مثل نوشتن و خواندن مرا آرام نمی کند ...

بایگانی

گاهی که می نشینم و با خودم فکر می کنم،

از  حرف هایی تعجب می کنم

از حرفی که تو اگر بگویی,، لابد غرضی داشتی یا دعوا داری و حرف بی حساب است، اما وقتی که همین را دیگران بگویند، باید ظرفیت داشته باشی. به قول خودشان داغ نکنی و انتقاد پذیر باشی هرچند بی مورد و بی حساب. اما مثل همان حرفها را تو بگویی، همه بی حساب است. چرا بی وقت گفتی؟ چرا؟.. چرا بی جا گفتی؟....و چرا چرا چرا؟

اما تو باید یاد بگیری روحت را پرورش بدهی،تا گوشی باشی شنوا برای آن هایی که برای زمین گذاشتن باری که رنج شان می دهد، یا سنگ صبور باشی و یا دریایی عمیق که با چنین موج هایی به هم نریزی و بی قرار نشوی. بلکه اگر می توانی کمکی و یا راه حلی بدهی بلکه آن آدم ها هم کمی سبک شوند و رنج شان کم شود، حتی اگر این رنج از حسادت است و تو را هدف تحقیر و توهین قرار داده اند. یا نه!

شاید حرفی پشت سرت گفته است یکی و این ها شنیده و باور کرده اند. تو باید از دین ات درس بگیری که الگو های جامعه دینی تو در این این چنین مواقعی چه می کردند؟ 

از رسول اکرم و امامان بزرگوار تا یاران بزرگ آنان مثل جناب مالک و.....

این حرف ها تلنگری به خودم بود!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی